تخفیف یار

معرفی بهترین تخفیف های گروهی

تخفیف یار

معرفی بهترین تخفیف های گروهی

تخفیف یار

معرفی بهترین تخفیف های گروهی

امروزه به دلیل گسترش روزافزون فعالیت های اینترنتی استقبال عمومی برای خرید اینترنتی افزایش یافته است. ازجمله مزایای خرید اینترنتی می توان به راحتی دسترسی، راحتی جستجو، راحتی مبادله، راحتی در برنامه ریزی، راحتی در مقایسه و راحتی در مصرف انرژی اشاره کرد.

سایت تخفیف یار یکی از مراکز تجارت الکترونیک در ایران است که با معرفی کالا و خدمات و ارائه تخفیف های منحصر به فرد قدرت خرید شهروندان محترم در استان های تهران و البرز را افزایش داده و خریدی مطمئن و آسان را برای آنها به ارمغان آورده است. تخفیف یار می کوشد خریداران را از تخفیف ویژه بهره مند و فروش فروشندگان را تضمین کند. در این مدل تجاری، خریداران می توانند اجناس و خدمات مورد نیاز خود را از فروشگاههای محبوبشان با تخفیف های ویژه و ارزان تر از جاهای دیگر خریداری کنند و فروشندگان هزینه های بازاریابی و فروش به روش های سنتی و تبلیغات کور را به صفر می رسانند و تنها روی کسانی تمرکز می کنند که خریداران قطعی و واقعی هستند. و البته بدیهی است در این راه اعتماد و همراهی شما بزرگترین سرمایه و دلگرمی ماست.

تخفیف های ارائه شده از 15 الی 90 درصد و در حوزه های مختلف رستوران و کافی شاپ، گردشگری، پزشکی و درمانی، تفریحی و ورزشی، فرهنگی و هنری، کالا، خدمات و آموزشی، آرایشی و بهداشتی و صنایع دستی می باشد.

تخفیف یار تلاش می کند در سریعترین زمان ممکن محصولات را به درب منزل شما ارسال نمایید. ارسال محصولات از طریق پست سفارشی و پیشتاز برای سراسر ایران و همچنین توسط پیک در تهران صورت می گیرد. برای برخی از محصولات نیز امکان تحویل حضوری در محل شرکت و یا فروشگاه تامین کننده در نظر گرفته شده است.

http://www.takhfifyar.com/